קצת על קריאות שירות בפריוריטי
מודול קריאות השירות של הפריוריטי הינו כלי רב עוצמה, מלבד ברמה הבסיסית של המודול לפתיחת קריאת שירות ומענה ללקוח, קריאת השירות יכולה להיות מבוססת על
ניהול אספקות לדירות
לאחר התאמה והטמעה במספר חברות קבלניות – פיתוח חדש אשר מאפשר לנהל את האספקה לדירות, הפיתוח מאפשר לנהל את הפרויקטים השונים בבניה, את הביניין, הקומה
ממשק פריוריטי בינארית
בשיתוף פעולה עם בינארית פותח ממשק בינארית – פריוריטי, הממשק מעביר את החשבוניות והתקבולים מהלקוחות ואת התשלומים לספקים מהפריוריטי לבינארית באופן מלא וחלק, ממשק מתוחכם
תהליך יישום פריוריטי
מפגש בין הרצוי למצוי טרם קבלת ההחלטה על יישום פריוריטי או בחירת המיישם, אנו נוהגים לקבל סקירה כללית לגבי הצורך העסקי, לנטר את מקבלי ההחלטות,
העמקת יישום? שיפור יישום? מעבר לפריוריטי?
העמקת יישום? מעבר לפריוריטי? נקודת המוצא ליישום והטמעת הפריוריטי מגדירה את האופן שבו ניגש לפרויקט, ייתכן שכבר יש לנו פריוריטי אבל אופן היישום הנוכחי דורש
מה זה ERP Priority?
מה זה ERP Priority? מערכת ERP היא המערכת המרכזית של הארגון/העסק ומשתמשת לניהול ושליטה בכלל התהליכים העסקיים, המערכת משלבת את תחום הפיננסי, התפעולי, הלוגיסטי, משאבי
תהליך מכירה ב-ERP
מהו תהליך מכירה בפריוריטי? מהו ליד? מה ההבדל בין הזדמנות לליד? האם צריך הצעת מחיר? תהליך מכירה מלא מתחיל מליד, את הליד ניתן לתרגם ללקוח
למה פריוריטי? מה ההבדל בין פריוריטי זום לפריוריטי פרו, מה ההבדל בין פריוריטי מסחרי לתעשייתי?
שומעים ורואים פריוריטי אצל המתחרים ותוהים מה זה למה כולם שם? 10000 לקוחות לא טועים, פריוריטי הינה מערכת ERP אשר כבר במערכת הבסיסית ביותר שלה