
פורטל, קפיצת מדרגה לארגון שלך!
מהו פורטל ולמה הוא חשוב?
פורטל – כל אחד מלקחותינו, במוקדם או במאוחר מבקש ליצור פורטל, הפורטל למעשה או אתר אינטרנט אשר מתממשק עם מערכת הפריוריטי,
הפורטלים נחוצים בעיקר בעולמות שבהם נרצה לאפשר ללקוחות או לספקים או לעובדים אפילו למועמדים, לראות נתונים מסוימים או להזין נתונים מסוימים ישירות מהפריוריטי ואליו
מספר דוגמאות: בפורטל ניתן לפתוח קריאות שירות ולקבל מענה, לפתוח הזמנות לקוח ולעקוב אחד תהליך האספקה, לאפשר לספקים להזין תעודות משלוח (בחברות בתחום הבניה הפרויקטלית כתב כמויות), או אף למועמדים להזין את הנתונים שלהם.
קפיצת המדרגה שארגון עושה ברגע שהוא משתמש בפורטל הינה עצומה, החיסכון בכח אדם פנימי שמקליד עבור הלקוחות את קריאות השירות או את ההזמנות או נותן מענה בטלפון או במיילים לגבי סטטוס ההזמנה, מלאים ותאריכי אספקה, הצורך כל כך הכרחי כך שקשה להאמין שעדיין יש ארגונים שלא משתמשים ביכולת זו
פורטל לקוחות
במקום פניות טלפוניות או במייל של לקוחות, כאשר הלקוח רוצה לפתוח הזמנת לקוח, לבדוק את המלאי, לבדוק סטטוס ההזמנה, לבדוק את מצבו הכספי – אינכם חייבים כבר להעמיד מענה אנושי יקר שייתן לו מענה, הוא יוכל בשירות עצמי, לקבל את כל המידע שתבחר להציג לו, הלקוח יוכל להכניס הזמנות לקוח או קריאות שירות או בקשה להצעת מחיר באופן שישוקף במערכת הפריוריטי באופן מיידי!
עצם שיקוף המידע ללקוח באופן עצמאי, 24 שעות בימימה, ללא צורך בהמתנה על קו הטלפון מגדיל את שביעות הרצון של הלקוח באופן משמעותי.
כמה פעמים לקוחות פונים אליכם שוב ושוב במייל בשאלות ובירורים שונים? כמה פעמים הלקוחות מתקשרים לבדוק מה המחיר העדכני, מהי הכמות במלאי? אם יש לכם מוצר מסוים, מה צפי האספקה? האם ההזמנה שלו התקבלה? כמה עוד חשבוניות פתוחות יש לו אצלכם? כמה פעמים הלקוח מתקשר ואתם מקלידים עבורו קריא שירות או הזמת לקוח?
כמה כח אדם מתבזבז במתן מענה ללקוח, בדיקה עבור הלקוח? הקלדת קריאה או הזמנה בקשה להצעת מחיר עבור הלקוח במערכת הפריוריטי שלכם??
הפורטל נותן פיתרון מושלם! הפורטל מגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, יוצר חיסכון מידיי בכח האדם ומשפר את רמת השירות.
פניות זו של הלקוח לכשעצמם יוצרות תסכול אצל הלקוח, מעצם זמן המתנה לקבלת מענה, כל זאת יכול להיפטר ביצירת פורטל ידידותי נגיש ללקח
איך זה עובד?
כל הלקוחות מקבלים כתובת לפורטל האינטרנטי שלכם, הלקוח יכול להיכנס לפורטל בכל שעה ומכל מקום וגם מהטלפון או מהטאבלט!
כל לקוח יכול להיכנס עם שם משתמש/מייל/טלפון וסיסמה או עם קוד שמתקבל למייל או לטלפון
לאחר ההזדהות מקבל כל לקוח, תלוי הרשאות שהוגדרו את המסכים הרלוונטים אליו.
היתרון בגדול בפורטל הינה האינטואיטיביות והידידיותיות של הפורטל,
אין צורך בהדרכת הלקוח, הלקוח מונחה תוך כדי הימצאותו באתר, ללא צורך בשום ליווי אנושי
הלקוח לא נדרש לדעת מהו מסך בן מסך אב הפעלה ישירה וקיצורי דרך, האתר ידידותי כך שברגעים בודדים הלקוח מתמצא בפורטל באופן חופשי ועצמאי.
מה נהוג להציג ללקוחות, הפורטל גמיש לחלוטין וכל ארגון יכול לבחור איזה מידע ואיך לחשוף ולאיזה לקוח!
האם מוצר מסוים נמכר
האם יש במלאי ממוצר מסוים
הזנת בקשה להצעת מחיר
בדיקת מחיר קניה עבור הלקוח
הזנת הזמנת לקוח
בדיקת תאריך אספקה צפוי
אישור קבלת סחורה מרחוק
בדיקת חשבוניות פתוחות
הזנת קריאות שירות
קבלת מענה לקריאות השירות ותכתובת חוזרת לאותה קריאה עם נותן השירות