פלטפורמה לחיבור הצוותים הלקוחות והספקים בצורה פשוטה בזמן אמת בלי צורך בהטמעה מסובכת
פורטל שמתבסס על הכלים הכי חדשניים, מאפשר פיתרון OUT OF THE BOX וגמיש לשינויים
מה כולל הפתרון?
🔹 פורטל פנים-ארגוני – לניהול משימות, קריאות שירות, טפסים, אספקות, הוצאות, קבצים, מסמכים, תזכורות, דוחות ועוד. 🔹 פורטל לקוחות – גישה ללקוחות לצפייה בסטטוסים, מלאים, קריאות פתוחות וסגורות, שליחת פניות או הזמנות. 🔹 ממשק דו-כיווני עם Priority ERP – כל שינוי נשלח ומתעדכן אוטומטית, בלי כפילויות, ובלי צורך ברישוי נוסף של פריוריטי. 🔹 טפסים חיצוניים בהתאמה אישית – לידים, טפסי שירות, טפסי אישור, קליטת נתונים ממערכות חיצוניות. 🔹 מערכת סנכרון אוטומטית עם Airtable – הפתרון מבוסס Airtable Interface, גמיש, מאובטח, ומתאים גם לארגונים לא טכנולוגיים.
למה לבחור ב-Airtable?
✅ פתרון פשוט ומהיר – אין צורך להטמיע מערכת חדשה ✅ חוסך בעלויות רישוי של פריוריטי ✅ מתאים לעמותות, עסקים קטנים ובינוניים ✅ גישה מלאה ממובייל וללא צורך בהתקנות ✅ ליווי אישי על ידי מומחית פריוריטי עם 20 שנות ניסיון