סקירת מודולים עיקריים בפריוריטי

Meeting

מודול שירות

מודול שירות למעשה פותח את נושא חוזה השירות מול הלקוחות (הסכמים) ואת קריאות השירות

מודול השירות מאפשר להקים לכל לקוח חוזה שירות, שירות יכול להיות מנוי חודשי, או שירות אחזקה, או חוזה עבור שירות וכדומה.

בחוזה השירות ניתן להגדיר את המכשיר הספציפי עליו ניתן השירות, וכן ניתן לתעד את האחריות יצרן שאנחנו מקבלים על אותו מכשיר.

כמו כן, ניתן להגדיר אם החיוב הוא בפעימות חודשיות/דו חודשיות/חצי שנתיות/שנתיות וכן הלאה, המערכת מייצרת חיוב יחסי לפי יום תחילת ההחוזה ועד לסיומו.

מתוך חוזה השירות ניתן להפיק חיובים קבועים ללקוחות.

את חוזה השירות ניתן להקים יש מאין, כעומד בפני עצמו, או לחלופין ניתן להקים הזמנת לקוח אשר תתגלגל לחוזה שירות בעת העליה לאויר/אספקת הציוד ללקוח.

מודול אחזקה

מודול זה נועד לניהול אחזקת ציוד שלנו, מאפשר לנו לתעד מתי ואיזה טיפולים לבצע, ניתן להגדיר לכל מכשיר או קבוצת מכשירים את הטיפולים הנדרשים ואת ההתמחות הנדרשת לכל טיפול במכשיר.

ניתן להגדיר בהתאם לתזמון הטיפולים שהוגדר מראש, שיווצרו קריאות שירות פנימיות לטכנאי לבצע את הטיפול.

מודול בילינג

מודול בילינג למעשה מאפשר לייצר סליקה מהלקוחות בכרטיסי אשראי או בהוראות קבע, החיוב ללקוח יכול להיווצר על פי חוזה השירות, כלומר אם הגדרנו חיוב בסכום מסוים ללקוח שיש לחייב אחת לחודש הרצת הבילינג למעשה תבצע את הסליקה מהלקוח בהתאם להגדרות אלו.

את הבילינג ניתן להריץ גם ללא מודול השירות ובהתבסס על חשבוניות בלבד.

PRIORITY PAYMENT

מאפשר ללקוח לשלם ישירות לחיוב שנוצר בפריוריטי, אנחנו יכולים לייצר ללקוח דרישת תשלום, הזמנת לקוח או חשבונית, לשלוח ללקוח קישור שבאמצעותו הוא יכול להכניס פרטי כרטיס אשראי ולאשר את הסליקה. כל זאת מרחוק.

PRIORITY PAYMENT מאפשר גם ללקוח לשמור את פרטי כרטיס האשראי לפעם הבא, לשלם מספר חשבוניות יחד או ליצור הוראת קבע.