פלטפורמה לחיבור הצוותים הלקוחות והספקים בצורה פשוטה בזמן אמת בלי צורך בהטמעה מסובכת

פורטל שמתבסס על הכלים הכי חדשניים, מאפשר פיתרון OUT OF THE BOX וגמיש לשינויים

מה כולל הפתרון?

🔹 פורטל פנים-ארגוני – לניהול משימות, קריאות שירות, טפסים, אספקות, הוצאות, קבצים, מסמכים, תזכורות, דוחות ועוד.
🔹 פורטל לקוחות – גישה ללקוחות לצפייה בסטטוסים, מלאים, קריאות פתוחות וסגורות, שליחת פניות או הזמנות.
🔹 ממשק דו-כיווני עם Priority ERP – כל שינוי נשלח ומתעדכן אוטומטית, בלי כפילויות, ובלי צורך ברישוי נוסף של פריוריטי.
🔹 טפסים חיצוניים בהתאמה אישית – לידים, טפסי שירות, טפסי אישור, קליטת נתונים ממערכות חיצוניות.
🔹 מערכת סנכרון אוטומטית עם Airtable – הפתרון מבוסס Airtable Interface, גמיש, מאובטח, ומתאים גם לארגונים לא טכנולוגיים.
 
למה לבחור ב-Airtable?
 
✅ פתרון פשוט ומהיר – אין צורך להטמיע מערכת חדשה
✅ חוסך בעלויות רישוי של פריוריטי
✅ מתאים לעמותות, עסקים קטנים ובינוניים
✅ גישה מלאה ממובייל וללא צורך בהתקנות
✅ ליווי אישי על ידי מומחית פריוריטי עם 20 שנות ניסיון

הדגמה - Airtable לניהול תהליכי הארגון