תהליך מכירה בפריוריטי

מהו תהליך מכירה בפריוריטי? מהו ליד? מה ההבדל בין הזדמנות לליד? האם צריך הצעת מחיר?

תהליך מכירה מלא מתחיל מליד, את הליד ניתן לתרגם ללקוח חדש או לאיש קשר חדש בלקוח קיים או להזדמנות מכירה.

בהזדמנות מכירה ניתן לתעד מהם המוצרים שהוצעו ללקוח, מה המחיר שלו מצפה הלקוח, מהם סיכויי ההצלחה של העסקה, מהו סכום כלל העסקה (גם הכנסות עתידיות) ניתן לתעד מי המתחרה וליצור לעצמנו/איש מכירות אחר משימות למעקב.

דוח אשר מתבסס על הזדמנויות מכירה יכלול את הסכום הכולל של העסקה*אחוז הסיכויים כפי שהגדרנו

את הזדמנות המכירה ניתן לסגור ולציין שהיא נכשלה וכן להגדיר את רשימת הסיבות שבגינם הזדמנות נכשלת, או לחלופין ניתן לתרגם את ההזדמנות להצעת מחיר,

הצעת מחיר שנמשכה מתוך הזדמנות תאסוף אליה את כל הנתונים שהוגדרו בהזדמנות, את שם הלקוח, איש הקשר, המוצר, המחירים וכן הלאה.

ניתן לעדכן את כל הנל בהצעת המחיר ולשלוח ללקוח הצעה עדכנית

ניתן לנהל גרסאות שונות של הצעות מחיר, בכל פעם שנרצה לעדכן את הצעת המחיר ניתן לשמור את הכרסא הנוכחית וליצור חדשה, לבסוף נוכל להשוות בין גרסאות שונות של הצעות מחיר.

להצעת מחיר ניתן להגדיר תוקף להצעה, התוקף מתמלא אוטומטית כנגזרת של תאריך פתיחת ההצעה והגדרה של המערכת אך ניתן לעדכנה,

גם בהצעת מחיר (כמו בכל תעודה בפריוריטי) נוכל ליצור לעצמנו משימות למעקב על מנת לקדם את הצעת המחיר להזמנה

במידה והלקוח מעוניין להתקדם מהצעת המחיר ניתן לתרגם את הצעת המחיר להזמנת לקוח

את הזמנת הלקוח ניתן לשלוח ללקוח לחתום עליה דיגיטלית, כלומר הלקוח ייקבל למייל את הזמנת הלקוח עם שטח שבו הוא יוכל לקשקש את חתימתו באופן דיגיטלי, לאחר שהלקוח חתם ואישר ההצעה תתווסף עם חתימת הלקוח כנספח להזמנת הלקוח – וזה למעשה מחייב את הלקוח לרכישה/לעסקה.

ליד-הזדמנות מכירה- הצעת מחיר-הזמנת לקוח

זה התהליך המלא הארוך ביותר בפריוריטי עד להזמנת לקוח

אך מירב הארגונים נוהגים להשתמש רק בחלק מתעודות אלו, בכל מקרה תהליך המכירה חייב להתחיל לכל הפחות מהזמנת לקוח מאושרת.