מודול קריאות השירות של הפריוריטי הינו
כלי רב עוצמה,
מלבד ברמה הבסיסית של המודול לפתיחת
קריאת שירות ומענה ללקוח, קריאת השירות יכולה להיות מבוססת על הזמנה או על חוזה
שירות, ניתן להגדיר כבר בחוזה השירות מהי רמת השירות המוסכמת בשירות, על איזה
מכשירים מגיע ללקוח אחריות ומאיזה סכום, כל הגדרות אלו באות לידי ביטוי באופן
מיידי בפתיחת קריאת שירות מבוססת חוזה שירות,
זאת ועוד, קריאת שירות משמשת להפקת הצעת
מחיר, בקריאת השירות ניתן להגדיר זמן עבודה
מתוכנן, ורכיבים שיסופקו ולשלוח ללקוח לשם אישור הצעת מחיר. מתוך כך נגזרת
הצעת המחיר ללקוח, הכוללת הן את זמן העבודה, זמן דרך, עלויות רכיבים והכל תלוי
התנאים של הלקוח הספציפי.
לקריאת השירות בפריוריטי אפשרויות רבות
נוספות, כמו הצגה ללקוח תשובות אפשרויות לשאלות שחוזרות על עצמן, ושאלון מקושר
לקריאה שבו ניתן להגדיר את אופן התשובה (טקסט, תאריך, כן לא), שאלון שימוש מאוד
כאשר טכנאי מגיע לשטח ומעדכן פרטמטרים טכנים מסוימים וכדומה.
לאחר סיום הטיפול בקריאת השירות, על ידי
ביצוע העבודה על ידי הטכנאי או מתן מענה מילולי בלבד על ידי כל נותן שירות, ניתן
להעביר את קריאת השירות לסטטוס שממנו מנהלת החשבונות יכולה למשוך את הקריאה
לחשבוניות לחיוב הלקוח.